Satın alma süreçlerinizi daha hızlı, daha uygun fiyatlı, daha verimli ve daha esnek bir şekilde dijital ortamda gerçekleştirmek istemez misiniz?
P2S İLE SATIN ALMA SÜREÇLERİNİZİ HEMEN DİJİTAL ORTAMA TAŞIYIN!
Satın alma süreci standart bir süreç olmakla birlikte kısaca satın alınması gereken malzeme veya hizmet için bir talep oluşturulur sonrasında tedarikçilerden taleple ilgili teklifler toplanır belli kriterler dahilinde teklifler değerlendirilerek sipariş verilir.
Satın alma süreci siparişin verilmesiyle bitmeyip tedarik sürecini de içerir.
Siparişi verilen malzemenin tedarikçiden satın almayı yapan firmaya tesliminin gerçekleşmesi de bu süreci kapsamaktadır. Bu sürece “tedarik zinciri yönetimi” de denilmektedir.
Birçok firma bu süreci dijitalleştirmek için online tedarik zinciri yönetimi (SCM) yazılımı kullanmaktadır.
Süreç standart olsa da tedarikçiler, satın alma uzmanları, firma yöneticileri, kargo firmaları, depo sorumluları vb. birçok paydaşın sürece dahil olması süreci karmaşık bir hale getirebiliyor.
Bu noktada günümüzde birçok firmanın bulut tabanlı satın alma (tedarik) yönetimi yazılımı kullanarak satın alma ve tedarik sürecini online olarak gerçekleştirdiklerini görmekteyiz.
Bu dijital yazılımlar sayesinde manuel talepler oluşturulmasına gerek kalmadan satın alma süreçlerinizi uçtan uca yönetmiş oluyorsunuz.